Autorius | Pranešimas |
Tadas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 16
Registruotas: 21.05.10
Iš kur: Lietuva, Vilnius
|
|
Išsiųsta: 02.06.10 16:43. Pavadinimas: CITATOS IŠ URANTIJOS KNYGOS (ïðîäîëæåíèå)
Siūlau į šią temą įkelti citatas iš UK, kurios tuo metu labiausiai „kabina“ sielą. Be to, tai bus proga atsiversti knygą, kad dar kartą prisiminti arba naujai perskaityti. Pagarbiai Tadas
|
|
|
Atsakymų - 301
, psl.:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
All
[tik nauji]
|
|
NSO
|
| |
Neregistruotas
Registruotas: 01.01.70
|
|
Išsiųsta: 23.12.11 15:14. Pavadinimas: Urtencija,o tau neat..
Urtencija,o tau neatrodo,kad uk labiau jau surieksminamas "prestizas".Vat,iki Jezaus,urantija buvo neidomus uzkampis o dabar oi oi oi,koks priestizinis pasaulis,pats Mykolas cia buvo,tipo reikia didziotis,puikybe....nEezinau...
|
|
|
LaimaIrena
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 133
Registruotas: 23.12.10
|
|
Išsiųsta: 23.12.11 23:06. Pavadinimas: (1317.1) 119:7.5 Jo&..
(1317.1) 119:7.5 Jošua, Juozapo sūnus, žydų kūdikis, buvo pradėtas ir gimė pasaulyje lygiai taip, kaip ir visi kiti kūdikiai iki to meto ir po to, išskyrus tai, jog šitas konkretus kūdikis buvo Nebadono Mykolo, dieviškojo Rojaus Sūnaus ir visos šitos daiktų ir būtybių vietinės visatos sukūrėjo įsikūnijimas. Ir šitoji paslaptis, kaip Dievybė įsikūnijo Jėzaus žmogiškojoje formoje, šiaip jau šitame pasaulyje gimusioje natūraliai, amžinai liks neįminta. Net ir amžinybėje jūs niekada nepažinsite Kūrėjo įsikūnijimo savųjų tvarinių forma ir pavidalu technikos ir metodo. Tai yra Sūnaringtono paslaptis, ir tokios paslaptys yra tų dieviškųjų Sūnų, kurie patyrė šituos savęs padovanojimus, išimtinė nuosavybė. (1317.3) 119:7.7 Jėzaus žmogiškieji tėvai buvo anų laikų ir savosios kartos vidutiniai žmonės, ir šitas įsikūnijęs Dievo Sūnus tokiu būdu gimė iš moters ir buvo auklėjamas taip, kaip paprastai buvo auklėjami tos rasės ir to amžiaus vaikai. (1318.1) 119:8.2 Mykolas kūrėju gimė, kokiu būti administratoriumi, jį apšvietė, kokiu būti vykdytoju, jį išmokė, bet iš jo buvo reikalaujama, kad savąjį suverenumą jis užsidirbtų patyrimu.
|
|
|
Viltis
|
| |
Pranešimas: 24
Registruotas: 14.10.11
|
|
Išsiųsta: 28.12.11 19:09. Pavadinimas: (1351.5) 122:8.1 Vis..
(1351.5) 122:8.1 Visą tą naktį Marija blaškėsi, todėl ir vienas, ir kitas nedaug temiegojo. Prieš aušrą gimdymo sąrėmiai buvo visiškai akivaizdūs, ir rugpjūčio 21-osios vidurdienį, 7 m. pr. Kr., padedant ir nuoširdžiai dirbant bičiulėms moterims keliauninkėms, Marija pagimdė vyriškosios lyties vaikelį. Pasaulį išydo Jėzus iš Nazareto, buvo suvystytas į vystyklus, kuriuos Marija buvo pasiėmusi tokiam galimam atvejui, ir paguldytas į buvusias greta ėdžias. (1351.6) 122:8.2 Lygiai tokiu pačiu būdu, kokiu pasaulį išvysdavo visi kiti kūdikiai iki tos dienos ir po tos dienos, gimė šis pažadėtasis vaikelis; ir aštuntąją dieną, pagal žydų paprotį, buvo apipjaustytas ir oficialiai gavo Jošua (Jėzaus) vardą.
|
|
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 703
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 29.12.11 17:00. Pavadinimas: Tad kyla klausimas,...
Tad kyla klausimas,.. ką žmonės švenčia?
|
|
|
Rita
|
| |
Pranešimas: 70
Registruotas: 10.08.11
|
|
Išsiųsta: 30.12.11 00:57. Pavadinimas: Ar svarbu pats istor..
Ar svarbu pats istorinės asmenybės gimimo faktas, ar data? Krikščioniškas pasaulis dar neperskaitęs Urantijos Knygos :). Nors įdomu būtų žinoti-perskaitė ją popiežius ir kardinolai, ar ne.. Aš pavz., esu gimusi visai ne tą mėnesį, kurs įrašytas pase:)
|
|
|
Naktinis sargas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 132
Registruotas: 28.12.10
|
|
Išsiųsta: 30.12.11 02:42. Pavadinimas: (2094.10) 196:3.11 M..
(2094.10) 196:3.11 Moralinės visatos vertybės tampa intelektualia nuosavybe mirtingojo protui pareiškus tris pagrindines nuomones, arba pasirinkimus: (2094.11) 196:3.12 1. Nuomonę apie savąjį aš—moralinis pasirinkimas. (2094.12) 196:3.13 2. Nuomonę apie visuomenę—etinis pasirinkimas. (2094.13) 196:3.14 3. Nuomonę apie Dievą—religinis pasirinkimas.
|
|
|
varna
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 199
Registruotas: 05.06.10
|
|
Išsiųsta: 31.12.11 13:39. Pavadinimas: (2095.1) 196:3.17 Mo..
(2095.1) 196:3.17 Moralinis įvertinimas, turintis religinės prasmės—dvasinė įžvalga—pažymi individo pasirinkimą tarp gėrio ir blogio, tiesos ir suklydimo, materialaus ir dvasinio, žmogiškojo ir dieviškojo, laiko ir amžinybės. Žmogiškasis išlikimas dideliu laipsniu priklauso nuo žmogiškosios valios pašventimo pasirinkti tas vertybes, kurias parinko šitas dvasinių vertybių rūšiuotojas—viduje gyvenantis aiškintojas ir vienytojas. Asmeninį religinį patyrimą sudaro dvi fazės: atradimas žmogiškajame prote ir viduje gyvenančios dieviškosios dvasios apreiškimas. Dėl per didelio sudėtingumo arba dėl prisiekusių religininkų nereligingo elgesio, žmogus, arba net ir žmonių karta, gali pasirinkti tai, jog nutrauktų savo pastangas surasti Dievą, kuris gyvena jų viduje; jis gali dieviškajame atskleidime į priekį nebežengti ir dieviškojo atskleidimo nebesiekti. Bet tokios dvasinio nesivystymo nuostatos ilgai išsilaikyti negali dėl viduje gyvenančių Minties Derintojų buvimo ir poveikio.
|
|
|
alem
|
| |
Neregistruotas
Registruotas: 01.01.70
|
|
Išsiųsta: 03.01.12 00:03. Pavadinimas: Žmogaus did..
Žmogaus didįjį jaudinantį patyrimą visatoje sudaro jo mirtingo proto perėjimas iš mechaninės statikos stabilumo į dvasinės dinamikos dieviškumą, ir šitą transformaciją jis pasiekia savo paties asmenybės sprendimų jėga ir pastovumu... 1303-1-3
|
|
|
LaimaIrena
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 135
Registruotas: 23.12.10
|
|
Išsiųsta: 04.01.12 18:37. Pavadinimas: (1192.3) 108:5.8 Min..
(1192.3) 108:5.8 Minties Derintojai jūsų baimės jausmus norėtų pakeisti į meilės įsitikinimą ir pasitikėjimą, bet jie negali tokių dalykų daryti mechaniškai ir savavališkai; tai yra jūsų užduotis. Įgyvendindami šiuos sprendimus, kurie išlaisvina jus iš baimės pančių, jūs tiesiogine prasme suteikiate psichinės atramos pagrindą, ant kurio Derintojas gali vėliau pritaisyti keliančią į viršų ir vystančią į priekį dvasinio švytėjimo svirtį.
|
|
|
alem
|
| |
Neregistruotas
Registruotas: 01.01.70
|
|
Išsiųsta: 04.01.12 21:18. Pavadinimas: ...be jokio iša..
...be jokio išankstinio perspėjimo –šalikelėje... –iškilo pats svarbiausias gyvenimo klausimas, dėl kurio nedelsiant reikėjo apsispręsti. 1526-5-4
|
|
|
Aimas
|
| |
Pranešimas: 55
Registruotas: 20.09.11
|
|
Išsiųsta: 05.01.12 23:20. Pavadinimas: ...Iki šio laik..
...Iki šio laiko jis nuoširdžiai pasišnekėjo su Petru, Andriejumi, ir Jonu, tuo tarpu Jėzus aiškino Jokūbui maršrutą per Galilėją ir toliau į Kapernaumą. Pagaliau, Andriejus patarė Pilypui, “Kodėl nepaklausus Mokytojo?” (1526.5) 137:2.5 Staiga Pilypas ėmė suprasti, kad Jėzus iš tikrųjų yra didis žmogus, galbūt Mesijas, ir jis nusprendė paklusti Jėzaus sprendimui šitame reikale; ir jis tiesiai priėjo prie jo, klausdamas, “Mokytojau, ar man eiti pas Joną, ar prisijungti prie savo draugų, kurie eina paskui tave?” Ir Jėzus atsakė: “Eik paskui mane.” Pilypas susijaudino dėl to tikrumo, kad surado Išlaisvintoją.
|
|
|
|
LaimaIrena
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 136
Registruotas: 23.12.10
|
|
Išsiųsta: 07.01.12 20:08. Pavadinimas: (1352.3) 122:8.7
(1352.3) 122:8.7 Šitie išmintingi vyrai nematė jokios žvaigždės, kuri būtų atvedusi juos į Betliejų. Toji graži legenda apie Betliejaus žvaigždę atsirado šitokiu būdu: Jėzus gimė rugpjūčio 21-osios vidurdienį, 7 m. pr. Kr. Gegužės 29 dieną, 7 m. pr. Kr., Žuvų žvaigždyne įvyko nepaprasta Jupiterio ir Saturno konjunkcija. Ir nuostabus astronominis faktas yra tai, jog panašios konjunkcijos įvyko tų pačių metų rugsėjo 29 dieną ir gruodžio 5 dieną. Remiantis šitais nepaprastais, bet visiškai natūraliais įvykiais, gero norintys vėlesniųjų kartų uolieji šalininkai sukūrė patrauklią legendą apie Betliejaus žvaigždę ir iš Rytų šalies šlovinančius išminčius, kuriuos ji atvedė prie ėdžių, kur jie pamatė ir šlovino naujagimį kūdikį. Rytietiški ir rytietiškiems artimi protai mėgaujasi pasakiškomis istorijomis, ir tokius gražius mitus apie savo religinių vadovų ir politinių herojų gyvenimą jie kuria nuolat. Kada spausdinto žodžio nebuvo, kada didžiausia žmogiškųjų žinių dalis iš kartos į kartą būdavo perduodama žodžiu, tai mitai labai lengvai tapdavo pasakojimais, o pasakojimai galiausiai pavirsdavo tokiais, kuriais būdavo tikima kaip faktais.
|
|
|
Montė
|
| |
Pranešimas: 22
Registruotas: 18.05.11
|
|
Išsiųsta: 09.01.12 13:59. Pavadinimas: 2079.10) 195:7.15 Me..
2079.10) 195:7.15 Menas įrodo, jog žmogus nėra mechanistinis, bet neįrodo, kad jis yra dvasiškai nemirtingas. Menas yra mirtingojo morontija, įsiterpianti sritis tarp žmogaus, kuris yra materialus, ir žmogaus, kuris yra dvasinis. Poezija yra mėginimas pabėgti iš materialių realybių į dvasines vertybes
|
|
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 712
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 11.01.12 11:05. Pavadinimas: (2087.2) 196:0.2 ..
(2087.2) 196:0.2 Žmogiškasis Jėzus Dievą matė tokį, kuris yra šventas, teisingas, ir didis, o taip pat ištikimas, gražus, ir geras. Visus šiuos dieviškumo požymius jis sutelkė į savo protą kaip “Tėvo danguje valią.” Jėzaus Dievas vienu ir tuo pačiu metu buvo “Izraelio Šventasis” ir “Gyvas ir mylintis Tėvas danguje.” Dievo kaip Tėvo sampratą pirmasis pateikė ne Jėzus, bet šią idėją jis iškėlė ir išaukštino iki didingo patyrimo, pateikdamas naują Dievo atskleidimą ir paskelbdamas, jog kiekvienas mirtingasis tvarinys yra šito meilės Tėvo vaikas, Dievo sūnus.
|
|
|
LaimaIrena
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 139
Registruotas: 23.12.10
|
|
Išsiųsta: 11.01.12 23:48. Pavadinimas: (2096.6) 196:3.30 Me..
(2096.6) 196:3.30 Menas kyla iš žmogaus mėginimo pabėgti iš grožio stygiaus savo materialioje aplinkoje; tai yra žingsnis link morontinio lygio. Mokslas yra žmogaus pastangos išspręsti akivaizdžias materialios visatos mįsles. Filosofija yra žmogaus mėginimas suvienyti žmogiškąjį patyrimą. Religija yra žmogaus aukščiausias gestas, jo nuostabus galutinės tikrovės siekis, jo pasiryžimas surasti Dievą ir būti panašiam į jį.
|
|
|
06:46
|
| |
Neregistruotas
Registruotas: 01.01.70
|
|
Išsiųsta: 12.01.12 06:44. Pavadinimas: Pirma buna noras but..
Pirma buna noras buti panasiam i Dieva,kuris,toliau transformuojasi i nora pazinti save.
|
|
|
smėlis
|
| |
Neregistruotas
Registruotas: 01.01.70
|
|
Išsiųsta: 12.01.12 08:12. Pavadinimas: visatos evoliucinis ..
visatos evoliucinis potencialas yra neišsemiamas spontaniškumo begalybėje. ŽENGIMĄ PIRMYN į harmoningą vienybę, didėjančia patirtinę sintezę, užklotą ant visą laiką augančio ryšių sudėtingumo, GALI ĮGYVENDINTI tiktai turintis tikslą ir viešpataujantis protas. 0482-6-4
|
|
|
isola
|
| |
Pranešimas: 12
Registruotas: 01.02.11
|
|
Išsiųsta: 12.01.12 18:29. Pavadinimas: (2095.7) 196:3.23 Ti..
(2095.7) 196:3.23 Tiesos, grožio, ir gėrio idealizavimas ir mėginimas tarnauti tiesai, grožiui, ir gėriui nėra tikrojo religinio patyrimo—dvasinės tikrovės—pakaitalas. Psichologija ir idealizmas nėra religinės tikrovės ekvivalentas. Žmogiškojo intelekto projekcijos iš tikrųjų gali sukurti netikrus dievus—dievus, sukurtus pagal žmogaus atvaizdą—bet tikroji Dievo-sąmonė nėra tokios kilmės. Dievo-sąmonė yra viduje gyvenančioje dvasioje. Daugelis žmogaus religinių sistemų atsiranda iš žmogiškojo intelekto formulavimų, bet Dievo-sąmonė nebūtinai yra religinės vergovės šitų groteskiškų sistemų dalis.
|
|
|
varna
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 205
Registruotas: 05.06.10
|
|
Išsiųsta: 12.01.12 23:29. Pavadinimas: (2080.4) 195:7.19 Me..
(2080.4) 195:7.19 Mechanistai—humanistai—turi polinkį plaukti pasroviui materialioje tėkmėje. Idealistai ir dvasistai išdrįsta išmintingai ir energingai pasinaudoti savo irklais tam, kad keistų akivaizdžiai grynai materialų energijos srovių kursą.
|
|
|
emipetras
|
| moderator
|
Pranešimas: 286
Registruotas: 03.06.11
|
|
Išsiųsta: 14.01.12 19:29. Pavadinimas: ( 0560 - 01 ..
( 0560 - 01 ) Materialios gyvybės biologinis vienetas yra protoplazminė ląstelė, cheminių, elektrinių, ir kitokių pagrindinių energijų bendroji sąjunga. Cheminės formulės skiriasi kiekvienoje sistemoje, o gyvų ląstelių reprodukavimo metodas yra šiek tiek skirtingas kiekvienoje vietinėje visatoje, bet Gyvybės Nešėjai visada yra tie gyvieji katalizatoriai, kurie sukelia materialios gyvybės pirmines reakcijas; jie yra gyvosios materijos energetinių grandinių sužadintojai. ( 0560 - 02 ) Visi vietinės sistemos pasauliai rodo neklystamą fizinį giminingumą; nežiūrint šito, kiekviena planeta turi savo gyvybės skalę, nėra dviejų pasaulių, kurie būtų tiksliai tokie patys augaliniu ir gyvuliniu apdovanojimu. Sistemos gyvybės tipuose šitos planetinės variacijos kyla dėl Gyvybės Nešėjų sprendimų. Bet šitos būtybės nėra nei kaprizingos, nei įnoringos; visatos yra valdomos sutinkamai su įstatymu ir tvarka. Nebadono įstatymai yra dieviškieji Salvingtono mandatai, o evoliucinė gyvybės kategorija Satanijoje yra suderinta su evoliuciniu Nebadono modeliu. [Pateikta Melkizedeko iš Planetinio Administravimo Jerusemo Mokyklos.]
|
|
|
Atsakymų - 301
, psl.:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
All
[tik nauji]
|
|