Autorius | Pranešimas |
Tadas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 16
Registruotas: 21.05.10
Iš kur: Lietuva, Vilnius
|
|
Išsiųsta: 02.06.10 16:43. Pavadinimas: CITATOS IŠ URANTIJOS KNYGOS (ïðîäîëæåíèå)
Siūlau į šią temą įkelti citatas iš UK, kurios tuo metu labiausiai „kabina“ sielą. Be to, tai bus proga atsiversti knygą, kad dar kartą prisiminti arba naujai perskaityti. Pagarbiai Tadas
| |
|
Atsakymų - 300
, psl.:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
All
[tik nauji]
|
|
varna
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 207
Registruotas: 05.06.10
|
|
Išsiųsta: 01.02.12 13:23. Pavadinimas: (193.2) 16:7.3 Tikta..
(193.2) 16:7.3 Tiktai asmenybė gali žinoti, ką ji daro prieš tą padarydama; tiktai asmenybės turi įžvalgą anksčiau už patyrimą. Asmenybė gali apsižiūrėti prieš atlikdama šuolį, ir dėl to gali pasimokyti apsižiūrėdama, o taip pat gali pasimokyti ir iš šuolio. Neasmenis gyvulys paprastai mokosi tiktai šokdamas. Išties, asmenybė dažnai mokosi tiktai šokdama, taip įgydama patyrimą reaguoti, pasitikėti savąja intuicija (kuri pagal UK yra Dievo–sąmonė). Pvz., intuicija sušnabžda – „nešok, kam tau tai“, bet tu šoki, nors po kiek laiko supranti – tas šuolis buvo visiškai nebūtinas, bereikšmis...na, bet tu bent pabandei, tad ateityje nesigailėsi, kad neišdrįsai. Dažniau išdrįskim šuoliui, išmėgindami savąsias jėgas - ir nesvarbu kokioje srityje, ir nesvarbu, kad pasiekimai bus kuklūs...
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 752
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 02.02.12 05:34. Pavadinimas: (646.4) 56:10.3 Filo..
(646.4) 56:10.3 Filosofiją jūs dar kažkaip suprantate, ir dieviškumą jūs suvokiate garbinime, visuomeninėje tarnystėje, ir asmeniniame dvasiniame patyrime, bet grožio— kosmologijos—siekimą jūs visi perdaug dažnai apribojate žmogaus primityvių meninių pastangų studijavimu. Grožis, menas, didele dalimi yra kontrastų suvienijimo dalykas. Įvairovė yra esminė grožio sampratai. Aukščiausiasis grožis, ribinio meno viršūnė, yra Kūrėjo ir tvarinio kosminių kraštutinumų platybės suvienijimo drama. Žmogus, surandantis Dievą, ir Dievas, surandantis žmogų—tvarinys, tampantis toks tobulas, koks tobulas yra Kūrėjas—tai yra dieviškasis pasiekimas to, kas yra nuostabiausiai gražu, kosminio meno aukščiausios viršūnės pasiekimas.(646.5) 56:10.4 Todėl materializmas, ateizmas, yra bjaurumo maksimumas, to, kas yra gražu, ribinės antitezės aukščiausia viršūnė. Aukščiausiąjį grožį sudaro panorama iš vienijamų variacijų, kurios yra kilusios iš ikiegzistencinės harmoningos tikrovės.
| |
|
Kipras
|
| |
Pranešimas: 94
Registruotas: 08.02.11
|
|
Išsiųsta: 04.02.12 14:38. Pavadinimas: (1222.1) 111:6.2 Toj..
(1222.1) 111:6.2 Toji drąsa, kurios reikia tam, kad būtų vykdomas gamtos užkariavimas ir kad būtų nugalimas savasis aš, yra tokia drąsa, kuri gali neatsispirti pagundoms pasipuikuoti savuoju aš. Tas mirtingasis, kuris gali pranokti savąjį aš, gali pasiduoti vilionei sudievinti savo paties savimonę. Mirtingojo dilemą sudaro dvigubas faktas, tai, jog žmogus yra susietas su gamta, nors tuo pačiu metu jis turi unikalią laisvę—dvasinio pasirinkimo ir veiksmo laisvę. Materialiuose lygiuose žmogus yra priklausomas nuo gamtos, tuo tarpu dvasiniuose lygiuose jis triumfuoja prieš gamtą ir prieš visus dalykus, kurie yra laikini ir ribiniai. Toks paradoksas yra neatskiriamas nuo pagundos, potencialaus blogio, sprendimo klaidų, ir kada savasis aš tampa išdidžiu ir įžūliu, tada gali išsivystyti nuodėmė.
| |
|
Kristina
|
| |
Pranešimas: 2
Registruotas: 19.01.12
|
|
Išsiųsta: 05.02.12 16:28. Pavadinimas: (1131.2) 103:2.3 ..
(1131.2) 103:2.3 Žmogaus prote ta evoliucine dirva, kurioje apreikštos religijos sėkla pradeda vystytis, yra morali prigimtis, kuri taip anksti pagimdo visuomeninę sąmonę. Vaiko moralios prigimties pirmieji bruožai neturi nieko bendro su lytimi, kalte, ar asmeniniu pasididžiavimu, bet vietoje šito jie yra susiję su teisingumo, sąžiningumo, ir gėrio troškimo impulsais—naudingu tarnavimu savo bičiuliams. Ir kada yra ugdomi tokie ankstyvieji moraliniai daigai, tada palaipsniui vystosi religinis gyvenimas, kurio santykinai neveikia konfliktai, sukrėtimai, ir krizės.
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 756
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 05.02.12 19:06. Pavadinimas: (364.3) 32:5.1 Visat..
(364.3) 32:5.1 Visatų žengimas per erdvę turi didį ir šlovingą tikslą. Jūsų visa mirtingojo kova nėra beprasmė. Mes visi esame milžiniško plano, gigantiško sumanymo dalis, ir būtent dėl šitos užduoties milžiniško masto jos didelės dalies neįmanoma matyti bet kuriuo konkrečiu metu arba per kieno nors gyvenimo laikotarpį. Mes visi esame amžinojo projekto, kurį Dievai prižiūri ir vykdo, dalis. Visas nuostabus ir visuotinis mechanizmas didingai skrieja erdve pagal Pirmojo Šaltinio ir Centro begalinės minties ir amžinojo tikslo ritmo muziką.(364.4) 32:5.2 Amžinojo Dievo amžinasis tikslas yra aukštasis dvasinis idealas. Laiko įvykiai ir materialios egzistencijos kovos yra ne kas kita, kaip tik laikini pastoliai, kurie tiltu sujungia kitą pusę, dvasinės tikrovės dangiškosios egzistencijos pažadėtąją žemę. Aišku, jums mirtingiesiems, labai sunku suvokti kažkokio amžinojo tikslo idėją; jūs iš tiesų negalite suvokti minties apie amžinybę, apie kažką, kas niekada neprasideda ir niekada nepasibaigia. Viskas, kas jums yra pažįstama, turi pabaigą.
| |
|
emipetras
|
| moderator
|
Pranešimas: 306
Registruotas: 03.06.11
|
|
Išsiųsta: 05.02.12 19:19. Pavadinimas: 1823 - 04 J..
1823 - 04 Jėzaus Kristaus mokymas ( Tarpinių Būtybių Komisija ) "Jūs esate tiktai maža grupė, bet jeigu jūs turite įtikėjimą, jeigu jūs tikrai nesuklupsite baimėje, tuomet aš pareiškiu, jog būtent manajam Tėvui yra labai malonu suteikti jums šitą karalystę. Jūs savo lobį sukrovėte ten, kur turtai nesensta, iš kur nė vienas vagis negali jų pavogti, ir kur jokia kandis negali jo sunaikinti. Ir kaip aš sakiau šiems žmonėms, kur yra jūsų lobis, ten taip pat bus ir jūsų širdis.''
| |
|
Algirdas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 15
Registruotas: 19.01.12
|
|
Išsiųsta: 05.02.12 21:06. Pavadinimas: (1019.2) 93:5.5 Pra&..
(1019.2) 93:5.5 Praėjus kelioms savaitėms po Abraomo tėvo, Tero, mirties, Melkizedekas pasiuntė vieną iš savo studentų, Jaramą Hetitą, kad šis tiek Abraomui, tiek Nahorui perduotų tokį pakvietimą: “Ateikite į Salemą, kur jūs tikrai išgirsite mūsų mokymus apie amžinojo Kūrėjo tiesą, ir jūsų abiejų brolių apšviesti palikuonys palaimins visą pasaulį.” Dabar Melkizedeko evangeliją Nahoras buvo priėmęs ne iki galo; jis pasiliko ir pastatė stiprų miestą-valstybę, kuri turėjo jo vardą
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 758
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 06.02.12 06:25. Pavadinimas: (1639.4) 146:2.9 8. ..
(1639.4) 146:2.9 8. Malda neturi būti naudojama tam, jog būtų išvengta laiko uždelsimų, arba tam, jog būtų įveiktos erdvės kliūtys. Malda nėra sumanyta kaip toks metodas, kurio dėka besimeldžiantysis išaukštintų save arba įgytų nedorą pranašumą prieš savo bičiulius. Giliai savanaudiška siela negali melstis tikrąja šio žodžio prasme. Jėzus tarė: “Tebūna jums Dievo charakteris aukščiausioji palaima, ir jis tikrai jums suteiks tuos nuoširdžius jūsų širdies troškimus.” “Patikėkite savąjį kelią Viešpačiui; pasitikėkite juo, ir veiks jis.” “Nes Viešpats girdi vargšų šauksmą, ir jis atkreips dėmesį į skurstančiųjų maldą.”(1639.5) 146:2.10 9. “Aš atėjau nuo Tėvo; dėl to, jeigu jūs kada nors abejojate, ko jūs turėtumėte prašyti iš Tėvo, paprašykite mano vardu, ir aš jūsų prašymą pateiksiu sutinkamai su jūsų tikraisiais poreikiais ir troškimais ir sutinkamai su manojo Tėvo valia.” Saugokitės didžiulio pavojaus, kad savo maldose nesusikoncentruotumėte į save. Venkite melsti daug dėl savęs; daugiau melskitės dėl savo sielos brolių dvasinio žengimo į priekį. Venkite materialistinės maldos; melskitės dvasioje ir dėl dvasios dovanų gausumo.
| |
|
Kristina
|
| |
Pranešimas: 3
Registruotas: 19.01.12
|
|
Išsiųsta: 07.02.12 10:02. Pavadinimas: (1131.4) 103:2.5 Vai..
(1131.4) 103:2.5 Vaiko psichologija natūraliai yra pozityvi, o ne negatyvi. Tiek daug mirtingųjų yra negatyvūs, nes jie šitaip buvo išmokyti. Kada sakoma, jog vaikas yra pozityvus, tai omenyje turima jo moralūs impulsai, tos proto galios, kurių atsiradimas duoda ženklą, jog atvyko Minties Derintojas.
| |
|
Tadas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 212
Registruotas: 21.05.10
Iš kur: Lietuva, Vilnius
|
|
Išsiųsta: 08.02.12 17:03. Pavadinimas: Kristus: (1767.1) 15..
Kristus: (1767.1) 159:3.13 Mokykite visus tikinčiuosius, jog tie, kurie įeina į dangaus karalystę, šituo neįgauna imuniteto nuo laiko nelaimingų atsitikimų arba nuo įprastų gamtos katastrofų. Tikėjimas evangelija neužkirs kelio tam, kad nepatektumėte į bėdą, bet jis užtikrins, kad jūs tikrai neišsigąsite, kada iš tiesų bėda užklups jus. Jeigu jūs drįstate tikėti į mane ir iš visos širdies toliau eiti su manimi, tai šitaip elgdamiesi jūs kuo tikriausiai žengiate tuo keliu, kuris tikrai veda į nemalonumus. Aš neprižadu to, kad jus išvesiu iš priešiškumo vandenų, bet aš tikrai prižadu, kad aš eisiu su jumis per visus šituos vargus. Jeigu jūs drįstate tikėti (...) jūs kuo tikriausiai žengiate tuo keliu, kuris tikrai veda į nemalonumus. - šis sakinys priverčia pamąstyti - kam tuomet reikalingas tikėjimas? Tik tam, kad neišsigąstume? Sakyčiau, taip buvo tuomet, taip yra ir dabar - žvelgiant į plačiosios visuomenės nuomonę. Bet tai ne visuomet pasitvirtina - kai sugebama savo tikėjimą įprasminti veikloje.
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 767
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 12.02.12 20:58. Pavadinimas: (783.5) 70:1.2 Karas..
(783.5) 70:1.2 Karas yra gyvulinė reakcija į nesusipratimus ir susierzinimus; taika lydi visų tokių problemų ir sunkumų civilizuotą sprendimą. Sangikų rasės, kartu su vėlesniaisiais degradavusiais Adomitais ir noditais, buvo visos agresyvios. Andonitai buvo anksti išmokyti auksinės taisyklės, ir, net šiandien, jų palikuonys eskimai gyvena didele dalimi remdamiesi šituo kodeksu; jie labai laikosi papročių, ir jie beveik visiškai neturi prieštaravimų, kuriuos reikėtų spręsti prievarta.
| |
|
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 769
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 13.02.12 06:30. Pavadinimas: (2088.2) 196:0.7 J..
(2088.2) 196:0.7 Jėzaus viską sugeriantis ir nepalenkiamas įtikėjimas niekada netapo fanatiškas, nes šis įtikėjimas niekada nemėgino atsiskirti nuo jo gerai subalansuotų intelektualių samprotavimų, susijusių su praktinių ir kasdienių visuomeninių, ekonominių, ir moralinių gyvenimo situacijų proporcingomis vertybėmis. Žmogaus Sūnus buvo nuostabiai suvienyta žmogiškoji asmenybė; jis buvo tobulai apdovanota žmogiškoji būtybė; jis taip pat buvo didingai suderintas kaip apjungta žmogiškoji ir dieviškoji būtybė, veikianti žemėje kaip atskira asmenybė. Visada Mokytojas sielos įtikėjimą tikrai suderindavo su užgrūdinto patyrimo išmintimi-įvertinimais. Asmeninis įtikėjimas, dvasinė viltis, ir moralinis atsidavimas visada buvo tarpusavyje susieti į harmoningo bendravimo neprilygstamą religinę vienybę giliai suvokiant bet kokios rūšies žmogiškosios ištikimybės—asmeninės garbės, šeimos meilės, religinio įsipareigojimo, visuomeninės pareigos, ir ekonominės būtinybės—tikrovę ir šventumą.
| |
|
emipetras
|
| moderator
|
Pranešimas: 311
Registruotas: 03.06.11
|
|
Išsiųsta: 14.02.12 09:08. Pavadinimas: “Visa reli..
“Visa religinė filosofija, anksčiau ar vėliau, prieina prie sampratos apie suvienytą visatos val-dymą, apie vieną Dievą. Visatos priežastys negali būti žemesnės už visatos pasekmes. Visatos gyvybės ir kosminio proto srovių šaltinis turi būti aukščiau už jų pasireiškimo lygius. Žmogiš-kojo proto negalima nuosekliai paaiškinti egzistencijos žemesniųjų kategorijų požiūriu. Žmo-gaus protą galima teisingai suvokti tiktai suvokiant minties ir tikslinės valios aukščiausiųjų ka-tegorijų tikrovę. Žmogaus kaip moralios būtybės neįmanoma paaiškinti, jeigu nepripažįstama Visuotinio Tėvo tikrovė.”0053-01 Ribinio tvarinio nesugebėjimas priartėti prie begalinio Tėvo yra ne dėl to, jog Tėvas laikosi nuošaliai, bet dėl sutvertų būtybių ribiškumo ir materialių apribojimų. Dvasinio skirtumo tarp visatos egzistencijos aukščiausiosios asmenybės ir sutvertų protingų būtybių žemesniųjų kategorijų bedugnė yra nesuvokiama. Jeigu būtų įmanoma žemesniųjų kategorijų protingas būtybes akimirksniu nugabenti betarpiškai prieš patį Tėvą, tai jos nesuprastų, jog yra tenai. Jos lygiai taip pat ten nieko nesuvoktų apie Visuotinio Tėvo buvimą, kaip nesuvokia ir dabar. Prieš mirtingąjį žmogų yra ilgas ilgas kelias iki to meto, kada jis gali nuosekliai ir tarp galimybės ribų prašyti saugaus palydėjimo pas Visuotinį Tėvą Rojuje. Dvasiškai, žmogus turi patirti daug transformavimų iki to laiko, kada jis galės pasiekti tokį lygį, kuris suteiks dvasinį matymą, kuris jį įgalins pamatyti bent kurią nors vieną iš Septynių Pagrindinių Dvasių
| |
|
Algirdas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 25
Registruotas: 19.01.12
|
|
Išsiųsta: 17.02.12 19:16. Pavadinimas: Mokytojo mokymas yra..
Mokytojo mokymas yra iš pagrindų dvasinis pareiškimas. Net ir jo materialių filosofijos poteksčių poteksčių poteksčių poteksčių negalima sėkmingai nagrinėti nuošalyje palikus jų dvasinius tarpusavio ryšius. Mokytojo įsakymo dvasią sudaro bet kokios savanaudiškos reakcijos nesipriešinimas visatai, visatai visatai visatai drauge su tikrų dvasinių vertybių: dieviškojo grožio, grožio grožio grožio begalinio gėrio, gėrio gėrio gėrio ir amžinosios tiesos tiesos tiesos tiesos – energingu ir vis augančiu teisingų lygių pasiekimu, kad pažintumėte Dievą ir kad vis labiau panašėtumėte į jį.
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 790
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 18.02.12 12:14. Pavadinimas: (483.12) 42:12.12 Ma..
(483.12) 42:12.12 Materialiame pasaulyje jūs galvojate apie kūną taip, kad jis turi dvasią, bet mes žiūrime į dvasią taip, kad ji turi kūną. Materialios akys yra iš tikrųjų iš dvasios gimusios sielos langai. Dvasia yra architektas, protas yra statybininkas, kūnas yra materialus pastatas.
| |
|
Algirdas
|
| nuolatinis dalyvis
|
Pranešimas: 45
Registruotas: 19.01.12
|
|
Išsiųsta: 21.02.12 00:44. Pavadinimas: 100 Dokumentas 4. ..
100 Dokumentas 4. AUGIMO PROBLEMOS Religinis gyvenimas yra gyvenimas atsidavus, o gyvenimas atsidavus yra kūrybingas gyvenimas, originalus, ir spontaniškas. Ištikimybė tam, kas yra didinga, gera, teisinga, ir kilnu neatsiranda be kovos.
| |
|
emipetras
|
| moderator
|
Pranešimas: 321
Registruotas: 03.06.11
|
|
Išsiųsta: 21.02.12 21:12. Pavadinimas: ..
Žmogiškosios saviraiškos tikslas turėtų būti dvasinis, ne materialus. Vienintelės realybės, kurių verta siekti, yra dieviškos, dvasinės, ir amžinos. Mirtingasis žmogus turi teisę patirti fizinį malonumą ir jis turi teisę patirti pasitenkinimą iš žmogiškosios meilės; jis gauna naudos iš atsidavimo žmogiškiesiems susivienijimams ir žemiškoms institucijoms; bet visa tai nėra amžini pamatai, ant kurių būtų formuojama nemirtinga asmenybė, kuri turi pranokti erdvę, nugalėti laiką, ir pasiekti dieviškojo tobulumo ir užbaigtojo tarnystės amžinąjį likimą. ( 1096 - 03 ) Jėzus pavaizdavo pažįstančio Dievą mirtingojo giluminį užtikrintumą, kada jis sakė: “Dievą pažįstančiam karalystės tikinčiajam, ką ten reiškia, net jeigu ir visi žemiškieji dalykai subyrės?" Žemiškasis saugumas yra pažeidžiamas, bet dvasinis užtikrintumas yra nepažeidžiamas. Kada žmogiškojo priešiškumo, savanaudiškumo, žiaurumo, neapykantos, blogio, ir pavydo potvynio didžioji banga plaka mirtingojo sielą, tada jūs galite būti visiškai tikri, jog yra viena vidinė tvirtovė, dvasios citadelė, kuri yra absoliučiai neįveikiama; bent jau tai yra tiesa dėl kiekvienos žmogiškosios būtybės, kuri savo sielą patikėjo viduje gyvenančiai amžinojo Dievo dvasiai. ( 1096 -04 )
| |
|
Viltis
|
| |
Pranešimas: 32
Registruotas: 14.10.11
|
|
Išsiųsta: 22.02.12 13:43. Pavadinimas: (1131.3) 103:2.4 Kie..
(1131.3) 103:2.4 Kiekviena žmogiškoji būtybė labai anksti patiria kažką panašaus į konfliktą tarp savanaudiškumo ir altruistinių impulsų, ir dažnai Dievo-sąmonės pirmąjį patyrimą galima pasiekti kaip viršžmogiškosios pagalbos ieškojimo pasekmę tuo metu, kada yra sprendžiama tokių moralinių konfliktų užduotis.
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 806
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 25.02.12 10:23. Pavadinimas: 637.1) 56:0.1 DIEVAS..
637.1) 56:0.1 DIEVAS yra vienybė. Dievybė yra visuotinai koordinuota. Visatų visata yra vienas milžiniškas integruotas mechanizmas, kurį absoliučiai kontroliuoja vienas begalinis protas. Visuotinės kūrinijos fizinės, intelektualios, ir dvasinės sferos yra dieviškai abipusiškai susietos. Tai, kas yra tobula ir netobula, iš tikrųjų yra tarpusavyje susieta, ir dėl to ribinis evoliucinis tvarinys gali kilti į Rojų, paklusdamas Visuotinio Tėvo mandatui: “Būkite tokie tobuli, net koks tobulas esu aš.”
| |
|
Fredas
|
| moderator
|
Pranešimas: 810
Registruotas: 07.12.10
|
|
Išsiųsta: 27.02.12 06:16. Pavadinimas: (23.2) 1:1.5 Tuose p..
(23.2) 1:1.5 Tuose pasauliuose, kuriuose vienas iš Rojaus Sūnų gyveno savęs padovanojimo gyvenimą, Dievas paprastai yra žinomas kokiu nors vardu, kuris pažymi asmeninį ryšį, švelnią meilę, ir tėvišką atsidavimą. Jūsų žvaigždyno būstinėje Dievą vadina Visuotiniu Tėvu, o jūsų vietinės apgyvendintų pasaulių sistemos skirtingose planetose jis yra žinomas įvairiais vardais, tokiais, kaip Tėvų Tėvas, Rojaus Tėvas, Havonos Tėvas, ir Dvasinis Tėvas. Tie, kurie pažįsta Dievą per Rojaus Sūnų įsikūnijimų apreiškimus, galiausiai pasiduoda tvarinio-Kūrėjo asociacijos jaudinančiam sentimentaliam apeliavimui ir Dievą vadina “mūsų Tėvu.”
| |
|
Atsakymų - 300
, psl.:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
All
[tik nauji]
|
|
|