URANTIJOS knyga
 
On-line: Svečiai 0. Viso: 0 [išsamiau..]
Laisvas ir nepriklausomas Lietuvos Urantijos Knygos bendrijos forumas. Forumas atsinaujino. Bendraukite!

AutoriusPranešimas



Pranešimas: 249
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 07.01.16 01:23. Pavadinimas: laipteliai


Nors Jėzus ir mokė, jog įtikėjimas, paprastas kaip vaiko tikėjimas, yra tas raktas nuo karalystės durų, bet jis taip pat mokė, jog patekus per šias duris, ten yra VIS AUGANTYS TEISUMO LAIPTELIAI, kuriais kiekvienas tikintis vaikas turi kilti tam, kad suaugtų viso ūgio tvirtu Dievo sūnumi.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
Atsakymų - 240 , psl.: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 All [tik nauji]





Pranešimas: 85
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 19.02.18 11:24. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 86
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 20.02.18 00:01. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 89
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 21.02.18 22:07. Pavadinimas: kaip galima atsivert..


kaip galima atsiverti tam (Derintojui) –kas viduje. Galima ignoruoti, abejingai reaguoti, nedaleisti pozityvių apraiškų (gėrio, grožio, teisingumo-tiesos), galima nepilnavertiškai reaguoti-atliepti; -kas, Algimanto grupėje, taip akivaizdžiai “akis bado“. Pasekmė: deklaratyvus, dirbtinas elgesys-praktikavimas, savęs apgaudinėjimas (nepilnavertiškumas).

Negalima praleist-peršokti (kvantinis kvanktelėjimas) pirmesnių-žemesnių pozicijų; neįsisavinus intelektualiai (filosofija), patirtiškai (konkrečiai-faktiškai) (dar kartą filosofija, tik dabar ir su faktais).

Kalbos tekstai fantastiškas mišinys perlų ir mėšlo; kas šiais laikais nori intensyviai protauti; pasirenka vidurį –saugojasi tiesos perlų, lygiai kaip ir saugojasi mėšlo. Algimanto grupės bėda; kad viską priima vienodai!

Kalbant apie vėją, ar bures; -tai Urantijos Dokumentai. Jeigu suprasite intelektualiai, -bus ir vėjas ir burės. Dvasiškai, -patirtiškai; -daugiapusiškas santykinumas (įvairaus laipsnio įvairiapusis ryšys, arba ne).

Yra gyvenime toks reiškinys –daug yra gerenčių, bet ne visi tampa girtuokliais. Tai yra ir nukvailiojančių iki begalybės, bet sugebančių atsistatyti (nenukvailėti). Galima nugrybaut nuo Urantijos Dokumentų, galima prikurt ko nėra (UK tik tiesos pradžia), bet; karidinaliai susikirsti su Apreiškėjų pateikiama informacija?! -kyla natūralus klausimas; kas durneliai ieškantys durnesnių už save; -ar tai Apreiškėjai, ar tai Kretingos miškų mindžiotojas.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 93
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 22.02.18 07:35. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 94
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 23.02.18 12:23. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 108
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 02.03.18 20:48. Pavadinimas: Dokumentai pateikia ..


Dokumentai pateikia visos kūrinijos vaizdą-pjūvį; su kuriuo visiškai nesusidoroji kaip apaštalas-ambasadorius, kaip verslininkas sukiesi gudriai –pateiki gatavas klišes –paruoštus, surežisuotus scenarijus –nepakeičiamas, neprilygstamas, neklystantis “mokytojas“ žaidžiantis sąmonės-pasąmonės-psichologinius žaidimus. Mažiau supratingus nudrenuoji dogmatiškomis kryptimis, atimdamas supratimo pasirinkimo autentiškumo orginalumo džiaugsmingą virpulį, susiaurindamas Begalinio Dievo padovanotos egziztencijos turtingumą. Tikrai neatstovauji ateities; netgi neesi vertybė šio laikmečio tėkmėje. Dokumentai pateikia visos kūrinijos vaizdą-pjūvį; kuris tavo sąmonėje dramatiškai nuskurdinamas. Tikriausiai tai dėsninga ir logiška, kad pirmieji poapreiškiminiai supratimai, praktikavimai savo išraiška kartoja tai kas jau buvo, ar yra. Naujas turinys, nauja žinia vėl velkama senomis praktikomis, senais ritualais; ir nepajuntama kaip gimsta dogmos.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 110
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 02.03.18 22:58. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 112
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.03.18 23:05. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 209
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 30.07.18 16:41. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 210
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.08.18 07:55. Pavadinimas: Žmogiškojo..


Žmogiškojo ieškojimo (Dievo) istorija perpildyta pastangomis Dievą padaryti panašų į žmogų. Šiandien, Penktuoju Apreiškimu suprantamai pateikus “Dievo paveikslą“; poapreiškiminiai veikėjai bando falsifikuoti-mistifikuoti “Dievo veikimo“ mechanizmus-metodus-nuostatas. Upeliais liejasi religinė poezija, iki koktumo nusaldinta mistinė (šalia realaus gyvenimo) sufantazuota proza. Siūlomas iliuzinis, dirbtinas, mistinis vidinės (psichologinės) būsenos pripažinimas-pasirinkimas; kaip kasdienės praktikos. Žemesnis laiptelis vadinti iliuziniu vien dėl to, kad stovima ant aukštesnio; tolygu spjauti “Dievui į veidą“. Paranojinis savęs išskyrimas, šizofreninis ikiurantinių religijų nuvertinimas; rodo, kiek dar daug gyvuliškumo iš jūsų vidaus veržiasi išorėn.

https://www.youtube.com/watch?v=MuAGGZNfUkU
https://www.youtube.com/watch?v=Vkhi_hDD6ys
https://www.youtube.com/watch?v=pH2UxxdXAfg


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 211
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.08.18 20:02. Pavadinimas: Tiesialinijinis jud&..


Tiesialinijinis judėjimas atveda tieasiai galva į sieną. Kas, turėdamas protą, gali tuom užsiimti. Nemanau kad reikia daug proto įvertinti aplink mažėjantį skaičių –ane Arūnai- na, jeigu tai pastebėjai; belieka stebėti –kaip ten jūs save tik neįvardijate- grupelės įpatumus.

Aiškiau aiškumo tas faktas; kad Dokumentai pastumiami į šalį; užmarštin (vien citavimas be savo įžvalgų, be savo išraiškos –NEGYVA). KODĖL UK tokios didelės apimties KOMPLEKTAS? Kaip man nejauku kalbėti jums, kaip kokiems beviltiškiems puspročiams; tai darau ne tiek dėl jūsų; -tai gyvas reagavimas į poapreiškiminius reiškinius, kurie nei praktiškai gyvastingi, nei, tuom labiau veiksmingi.

Laisvės poreikis-būtinybė (laisvanoriškumas, savanoriškumas) (valia tik priemonė patvirtinanti norus, arba juos užkardanti-užblokuojanti) tai ženklas individo-subjekto brandos pripažinimo.

“tie be vardo ir skaičiaus“ nepranoksta “galingųjų žinianešių“
garbinimas nėra aukščiau už išmintį
užsirašyk kur nors ant sienos Algimantai


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 212
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 06.08.18 18:56. Pavadinimas: https://www.youtube...


https://www.youtube.com/watch?v=AUX2KvdmqYw
https://www.youtube.com/watch?v=JnTXiMxKhSI

Žmonijos aušroje pirmaujantys protai išsiskyrė kalbos konstravimu, įrankių konstravimu, socialinių-visuomeninių santykių palaikymu-vertinimu teikiamų palengvinimų (saugume, prasimaitinime, būstų statyme).

Kodėl minčių: siūlytojas, pakeitėjas, derintojas (Pirmojo Šaltinio ir Centro fragmentas)
Mintys –tas lygmuo, kuriame veikia, arba tinginiauja visi. Taigi, mintys ne kalba; ta arena, kurioje nėra pradinio antagonizmo, vietoj to pradinis dėmesingumas, ar, kad ir abejingumas. Mintyse kvailys gali jaustis protingu, protingas nereikšmingu.

Kalba –tai toks aukščiausiasis žmogiškasis lygmuo... ne veltui sakoma: pagal rūbą sutiksi, pagal protą (kalbą) palydėsi. KALBAI būtinas –protas-žinios, protas-mąstymas, protas-emocijos, protas-analitika, protas-kritika, protas-išraiška, protas-išmintis, protas-įžvalga. Kalban daug lengviau nusivažiuoti, nei mąstant (dirbant su mintimis).


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 213
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 07.08.18 16:08. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 214
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.10.18 20:33. Pavadinimas: Būtent jūs..


Būtent jūsų mintys, o ne jausmai jus veda link Dievo. Dieviškąją prigimtį galima suvokti tiktai vaizduote.

Religija yra, greičiau, nepaprastai gilus ir realus patyrimas dvasiškai bendraujant su dvasinėmis esybėmis, gyvenančiomis žmogiškojo proto viduje, ir tiek, kiek tokį patyrimą galima apibūdinti psichologijos požiūriu, tai ji tiesiog yra tas patyrimas, kai tikėjimo į Dievą tikrovė yra patiriama kaip tokio grynai asmeninio patyrimo tikrovė.

Minties Derintojas neturi specialaus mechanizmo, kurio pagalba galėtų pasiekti saviraišką; nėra jokių mistinių religinių gabumų, kurių dėka būtų suvokiamos arba išreiškiamos religinės emocijos. Šitie patyrimai paverčiami tokiais, kad būtų prieinami mirtingojo proto mechanizmo dėka. Ir tai yra vienas iš paaiškinimų, kodėl Derintojui sunku tiesiogiai bendrauti su tuo materialiu protu, kurio viduje jis nuolat gyvena.
1104-1105 puslapis

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 215
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 02.10.18 01:53. Pavadinimas: Per visą laukin..


Per visą laukinę rasių vaikystę religija vystėsi nuo gamtos garbinimo aukštyn per vėlių garbinimą į fetišizmą. Su civilizacijos aušra žmogiškoji rasė palaikė labiau mistinius ir daugiau simbolinius tikėjimus, tuo tarpu dabar, artėjant brandai, žmonija bręsta tikrosios religijos suvokimui, net ir pačios tiesos apreiškimo pradžiai.
Religija atsiranda kaip biologinė proto reakcija į dvasinius tikėjimus ir į aplinką; būtent ji bus paskutinysis dalykas, kuris žus arba pasikeis bet kurioje rasėje.

Lėtai, užtikrintai, bet nenoriai iš tikrųjų religija eina paskui atsibundančią išmintį – žinias, kurias reguliuoja patirtinis protas ir apšviečia dieviškasis apreiškimas.

Evoliucinis tikėjimas į vėles paklojo pamatus apreikštos religijos filosofijai, kuri galiausiai sunaikins prietaringumą, kuris ir pagimdė evoliucinę religiją.
Religija trukdė visuomenės vystymuisi daugeliu būdų, tačiau be religijos nebūtų buvusios nei ilgalaikės moralės, nei etikos, nebūtų buvusios ir dėmesio vertos civilizacijos.
92 Dokumentas 3 dalis
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Pradžioje religijos dirbo kartu su mokslu; vėliau prieštaravo-kovojo prieš mokslą; galiausiai veikia kaip atskiros sritys, kur religija pasiliko šabloniškų stereotipų deklaruotoja-praktikuotoja. Mokslui stiprinant savo pozicijas “žmonija bręsta tikrosios religijos suvokimui, net ir pačios tiesos apreiškimo pradžiai“. Taigi –Penktasis Apreiškimas ir yra ta TIESOS PRTADŽIA. Jėzaus apreiškimas buvo naivus vaikiškas ano laikmečio žmogaus viliojimas. Ir šiandien daugumos protų pajėgumai darželinukų lygio; vaikiškai užsispyrusiai, net nebandantys savarankiškai-savanoriškai būti bent paaugliais; -religijos-tikėjimo-Dievo klausimu. Kai anuo metu atstūmė Jėzaus pateikimus; taip atstumiami Urantijos Dokumentai.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 216
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.10.18 02:44. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 217
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.10.18 22:42. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 218
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.10.18 22:52. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 219
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 04.10.18 21:18. Pavadinimas: https://www.youtube...

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 220
Registruotas: 09.06.17
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 06.11.18 17:39. Pavadinimas: Dieviškosios ti..


Dieviškosios tiesos gyvo lankstumo ir kosminio prisitaikymo prie kiekvieno Dievo sūnaus individualių reikalavimų ir sugebėjimo tą pačią filosofiją reikia suvokti anksčiau negu jūs galite tikėtis tinkamai suprasti Mokytojo nesipriešinimo blogiui mokymą ir praktiką. Mokytojo mokymas yra iš pagrindų dvasinis pareiškimas. Net ir jo materialių filosofijos poteksčių negalima sėkmingai nagrinėti nuošalyje palikus jų dvasinius tarpusavio ryšius. Mokytojo įsakymo dvasią sudaro bet kokios savanaudiškos reakcijos nesipriešinimas visatai, drauge su tikrų dvasinių vertybių: dieviškojo grožio, begalinio gėrio, ir amžinosios tiesos – energingu ir vis augančiu teisingų lygių pasiekimu, kad pažintumėte Dievą ir kad vis labiau panašėtumėte į jį.
Meilė, nesavanaudiškumas, turi patirti tokį nuolatinį ir gyvą vis naujai ir naujai prisitaikantį santykių aiškinimą sutinkamai su Tiesos Dvasios vedimu. Šituo meilė turi suvokti to individo, kuris yra mylimas, visą laiką besikeičiančias ir besiplečiančias sampratas apie aukščiausią kosminį gėrį. Ir tuomet meilė sukelia tokį patį požiūrį visų kitų individų atžvilgiu, kuriuos galbūt galėtų paveikti vieno mirtingojo, kurį veda dvasia, meilės kitiems visatos piliečiams augantis ir gyvas ryšys. Ir šitas ištisai gyvas meilės prisitaikymas turi būti įgyvendinamas atsižvelgiant tiek į dabartinio blogio aplinkybes, tiek į dieviškojo likimo tobulumo amžinąjį tikslą.
Ir šitokiu būdu tikrai mes turime suvokti, jog tiek auksinės taisyklės, tiek mokymo apie nesipriešinimą niekada nebus galima teisingai suprasti kaip dogmų ar priesakų. Juos galima suprasti tiktai gyvenant jais, suvokiant jų prasmes taip,
[1951]▼
kaip jas gyvai aiškina Tiesos Dvasia, kuri reguliuoja kupiną meilės vienos žmogiškosios būtybės ryšį su kita.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
Atsakymų - 240 , psl.: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 All [tik nauji]
Atsakymas:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
didelis šriftas mažas šriftas íàäñòðî÷íûé ïîäñòðî÷íûé didelis pavadinimas pavadinimas video iš youtube.com nuotrauka iš interneto nuotrauka iš kompiuterio nuoroda failas iš kompiuterio rusiška klaviatūra òðàíñëèòåðàòîð  citata  kabutės ìîíîøèðèííûé øðèôò ìîíîøèðèííûé øðèôò horizontali linija îòñòóï taškas LI bėganti eilutė oftopikas ñâåðíóòûé òåêñò

rodyti šitą pranešimą tik moderatoriams
Nedaryti nuorodas aktyviomis
Vardas, slaptažodis:      užsiregistruoti    
Òåìó ÷èòàþò:
- dalyvis dabar forume
- dalyvis ne forume
Visos datos formate GMT  2 val. Šaukimų šiandien: 1
Teisė: šypsenėlės taip, paveikslėliai taip, šriftai taip, balsavimas ne
avatarai taip, Nuorodų auto pakeitimas įjung, demonstracija išjun, taisyti ne



URANTIJOS KNYGA