URANTIJOS knyga
 
On-line: Svečiai 0. Viso: 0 [išsamiau..]
Laisvas ir nepriklausomas Lietuvos Urantijos Knygos bendrijos forumas. Forumas atsinaujino. Bendraukite!

AutoriusPranešimas
nuolatinis dalyvis




Pranešimas: 16
Registruotas: 21.05.10
Iš kur: Lietuva, Vilnius
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 02.06.10 16:43. Pavadinimas: CITATOS IŠ URANTIJOS KNYGOS (ïðîäîëæåíèå)


Siūlau į šią temą įkelti citatas iš UK, kurios tuo metu labiausiai „kabina“ sielą. Be to, tai bus proga atsiversti knygą, kad dar kartą prisiminti arba naujai perskaityti.
Pagarbiai
Tadas

Ačiū: 1 
ProfilisCitata Atsakyti
Atsakymų - 201 , psl.: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 All [tik nauji]





Pranešimas: 213
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.12.15 19:07. Pavadinimas: Būtent proto pl..


Būtent proto planuotojų užduotis yra studijuoti Derintoją turinčių sielų, pereinančių per gyvenamuosius pasaulius, prigimtį, patyrimą, ir statusą ir padėti juos sugrupuoti užduotims ir žengimui į priekį. Bet šitie proto planuotojai nerengia intrigų, nemanipuliuoja, ar kitokiu būdu nesinaudoja sau naudinga linkme gyvenamųjų pasaulių studentų neišmanymu ar kitais apribojimais. Jie yra visiškai dori ir nuostabiai teisingi. Jie gerbia jūsų naujai gimusią morontinę valią; jie laiko jus savarankiškomis valinėmis būtybėmis, ir jie stengiasi skatinti jūsų spartų vystymąsi ir žengimą į priekį. Čia jūs akis į akį susiduriate su tikrais draugais ir supratingais patarėjais, angelais, kurie iš tikrųjų sugeba jums padėti "pamatyti save tokį, kokį jus mato kiti" ir "pažinti save tokį, kokį jus pažįsta angelai."

Jie yra pirmojo dangaus psichologai. Šito konkretaus skyriaus didžioji dauguma serafinių tarnų yra sukaupę ankstesnį patyrimą kaip laiko vaikų angelai sargai, bet jų globotiniams, dėl kokios nors priežasties, gyvenamuosiuose pasauliuose nepavyko įsiasmeninti ar kitaip išlikti susiliejimo su Dvasia metodo dėka.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
moderator




Pranešimas: 1441
Registruotas: 07.12.10
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 27.11.15 20:45. Pavadinimas: Prisiminkite, kad ..


Prisiminkite, kad jūs esate įgalioti skelbti šitą karalystės evangeliją - aukščiausiojo laipsnio troškimą vykdyti Tėvo valią drauge su tuo aukščiausiojo laipsnio džiaugsmu, kada jūs įtikėjimo dėka suvokiate sūnystę su Dievu - ir jūs neturite leisti, kad kas nors jūsų asidavimą šitai vienintelei pareigai nukreiptų į šalį. Tegul jūsų kupino meilės tarnavimo, apšviečiančios intelektualios komunijos, ir išaukštinančios visuomeninės tarnystės perteklius būna naudingas visai žmonijai; bet neleistina yra tai, kad nors vienas iš šitų humanistinių darbų, arba jie visi drauge, užimtų evangelijos skelbimo vietą. Šitas galingas tarnavimas yra šalutinis produktas dar galingesnio ir didingesnio tarnavimo ir transformavimo, kuriuos karalystės tikinčiojo širdyje pagimdo gyvoji Tiesos Dvasia ir asmeninis suvokimas, jog iš dvasios gimusiojo žmogaus įtikėjimas suteikia įsitikinimą dėl gyvos bičiulystės su amžinuoju Dievu.
Jūs neturite stengtis skelbti tiesą ir įtvirtinti teisumą pilietinių vyriausybių galios arba pasaulietinių įstatymų įgyvendinimo dėka. Jūs turite visada įtemtai dirbti, kad žmonių protą įtikintumėte, bet niekada nedrįskite šito daryti prievarta.Jūs turite neužmiršti žmogiškojo teisingumo didžiojo įstatymo, kurio aš jus mokiau teigiama forma: Visada su žmonėmis elkitės taip, kaip jūs norėtumėte, kad elgtusi su jumis.
(178 dokumentas)

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 218
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.12.15 21:23. Pavadinimas: Gyvenamųjų..


Gyvenamųjų pasaulių studentai pasiekia kosminę perspektyvą – gelmę – morontinio gyvenimo suvokimą užklodami ant fizinio gyvenimo suvokimo.

Išmintingai surinkti ir suderinti susietus duomenis yra tam tikras menas, ir šitas menas yra iškeliamas bendradarbiaujant su dangiškaisiais meistrais, ir net ir kylantieji mirtingieji šitokiu būdu būna susieti su registruojančiais serafimais.

Kada nors jie išmokys jus ieškoti tiesos, o taip pat ir faktų tam, kad išplėstumėte savo sielą, o taip pat ir savo protą. Net ir dabar jūs turėtumėte mokytis laistyti savo širdies sodą, o taip pat ieškoti žinių sausų smėlynų. Formos yra bevertės, kada pamokos yra išmokstamos. Jokio viščiuko negalima išperėti be lukšto, ir bet koks lukštas nebetenka vertės, kai tas viščiukas išsirita.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 219
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.12.15 21:34. Pavadinimas: Iš jų i..


Iš jų išmoksite, kaip spaudimui leisti vystyti stabilumą ir užtikrintumą; kaip būti ištikimiems ir nuoširdiems ir, kartu, linksmiems; kaip be nusiskundimų priimti išbandymus ir kaip be baimės žvelgti į sunkumus ir netikrumą. Jie paklaus: Jeigu jums nepasiseks, ar jūs ir vėl energingai pakilsite naujam mėginimui? Jeigu jums pasiseks, ar išlaikysite gerai subalansuotą laikyseną – stabilų ir sudvasintą požiūrį – bet kokių pastangų metu ilgoje kovoje sutraukant materialios inercijos grandines tam, kad pasiektumėte dvasinės egzistencijos laisvę?

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 220
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 01.12.15 23:25. Pavadinimas: Jūs sužin..


Jūs sužinosite, kad savo vargus padidinate ir sėkmės galimybes sumažinate į save žvelgdami perdaug rimtai. Nieko negali būti aukščiau už darbą savojo statuso sferoje – šitame pasaulyje ar kitame. Labai svarbus yra darbas ruošiantis kitai aukštesniajai sferai, bet niekas neprilygsta to pasaulio, kuriame tuo metu jūs gyvenate, darbo svarbai.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 224
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 06.12.15 17:51. Pavadinimas: Paulius ir jo per..


Paulius ir jo perėmėjai amžinojo gyvenimo klausimus iš dalies perkėlė iš individo į bažnyčią. Šitokiu būdu Kristus tapo bažnyčios galva vietoje to, kad būtų kiekvieno atskiro tikinčiojo vyresniuoju broliu Tėvo karalystės šeimoje. Paulius ir jo amžininkai visas Jėzaus išvadas, susijusias su jo paties ir atskiro tikinčiojo ryšiu, pritaikė bažnyčiai kaip tikinčiųjų grupei; ir šitaip pasielgdami, jie sudavė mirtiną smūgį Jėzaus sampratai apie dieviškąją karalystę atskiro tikinčiojo širdyje. Ir tokiu būdu, per amžius, krikščioniškoji bažnyčia dirbo tokiomis sąlygomis, kada nepaprastai didžiuliu laipsniu žmones painiojo, nes ji išdrįso pareikšti teises į tas paslaptingas karalystės galias ir privilegijas, kurios gali būti naudojamos ir patiriamos tiktai tarp Jėzaus ir jo dvasinių tikinčiųjų brolių. Ir šitokiu būdu tampa akivaizdu, jog narystė bažnyčioje nebūtinai reiškia bičiulystę karalystėje; viena yra dvasinė, kita iš esmės yra visuomeninė.

Kada Jėzaus tiesioginiai pasekėjai suvokė tai, kad jiems iš dalies nepavyko įgyvendinti jo idealo įkurti dangiškąją karalystę žmonių širdyse, kur dvasia vadovautų individualiam tikinčiajam ir jį vestų, tada jie pamėgino jo mokymą gelbėti, kad jis nebūtų prarastas iš viso, pakeisdami Mokytojo karalystės idealą matomos visuomeninės organizacijos, krikščioniškosios bažnyčios, palaipsniu sukūrimu.

Šitas pasaulis niekada rimtai ar nuoširdžiai, ar sąžiningai Jėzaus dangaus karalystės doktrinos šitų dinamiškų idėjų ir dieviškųjų idealų neišmėgino. Bet jūs neturėtumėte nusivilti dėl akivaizdžiai lėto karalystės idėjos žengimo į priekį Urantijoje. Prisiminkite, jog besivystančios evoliucijos tvarką veika staigūs ir netikėti periodiški pasikeitimai tiek materialiuose, tiek dvasiniuose pasauliuose. Jėzaus kaip įsikūnijusio Sūnaus savęs padovanojimas buvo kaip tik toks keistas ir netikėtas įvykis šio pasaulio dvasiniame gyvenime. Taip pat nedarykite lemtingos klaidos, ieškodami karalystės amžiaus matomų bruožų, kada jos įkūrimo neįgyvendinate savo pačių sielose.

Mokytojas iki galo suvokė, jog kai kurie visuomeniniai rezultatai pasaulyje atsiras kaip karalystės evangelijos pasklidimo pasekmė; bet jis norėjo, kad visi tokie pageidautini visuomeniniai pasireiškimai tikrai atsirastų kaip individualių tikinčiųjų šito asmeninio patyrimo, šitos grynai dvasinės bičiulystės ir komunijos su ta dieviškąja dvasia, kuri gyvena tokių tikinčiųjų viduje ir juos sužadina, nesąmoningi ir neišvengiami padariniai, arba natūralūs vaisiai

Jėzaus mokymo karalystė, dvasinis individualaus teisumo idealas ir samprata apie žmogaus dieviškąją bičiulystę su Dievu, palaipsniui nugrimzdo į Jėzaus asmens kaip Atpirkėjo-Kūrėjo ir suvisuomenintos religinės bendruomenės dvasinio vadovo mistinę sampratą. Šitokiu būdu formali ir institucinė bažnyčia tapo pakaitalu tokiai karalystės brolystei, kurios kiekvieną narį dvasia veda individualiai.

Nepadarykite klaidos! Jėzaus mokymuose yra tokia amžinoji prigimtis, kuri mąstančių žmonių širdyse neleis jiems likti nevaisingiems amžinai. Tokia KARALYSTĖ , KOKIĄ SUVOKĖ jĖZUS, dideliu laipsniu žemėje sužlugo; kol kas, jos vietą užėmė išorinė bažnyčia; bet jūs turėtumėte suvokti, kad šitoji bažnyčia yra dvasinės karalystės, kuriai YRA TRUKDOMA

Anksčiau ar vėliau kitas ir didingesnis Jonas Krikštytojas turės pakilti, skelbdamas "Dievo karalystė yra šalia" – turėdamas omenyje sugrįžimą prie aukščiausiosios dvasinės Jėzaus sampratos, kuris skelbė, jog karalystė yra jo dangiškojo Tėvo valia, viešpataujanti ir viską pranokstanti tikinčiojo širdyje – ir visa tai darydamas be jokios nuorodos tiek į matomą bažnyčią žemėje, tiek ir į laukiamą antrąjį Kristaus atėjimą. Turi ateiti Jėzaus tikrųjų
M-O-K-Y-M-Ų atgimimas,
toks jų N-A-U-J-A-S P-A-T-E-I-K-I-M-A-S, kuris
panaikins jo ankstyvųjų pasekėjų, kurie stengėsi sukurti tikėjimo sociofilosofinę sistemą, siejamą su Mykolo gyvenimo žemėje faktu, darbą


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 226
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 18.12.15 12:50. Pavadinimas: Mykolo mirtingojo sa..


Mykolo mirtingojo savęs padovanojimas buvo Urantijoje, bet jis buvo Nebadono visiems pasauliams.

Bet Jėzus rūpinosi ne vien tik šituo pasauliu ir jo tvariniais; jis gyveno tokį gyvenimą, kuris buvo numatytas tam, jog mokytų ir įkvėptų toli nusidriekiančios visatos daugybę tvarinių.

Dabar jis aiškiai ir iki galo suvokė visus šituos toli nusidriekiančius ryšius, ir jis troško pasišalinti kažkuriam ramaus meditavimo laikotarpiui, kad galėtų apmąstyti planus ir nuspręsti, kokiais metodais jis atliks savo viešus darbus šito pasaulio ir visų likusių pasaulių savo vietinėje visatoje labui.

Per šitą keturiasdešimties dienų atsiskyrimo laikotarpį Jėzus nepasninkavo. Ilgiausias periodas, kada jis gyveno be maisto, buvo jo pirmosios dvi dienos kalnuose, kada jis buvo taip pasinėręs į apmąstymus, kad visiškai užmiršo pavalgyti.

Jėzus pasitraukė į vienatvę ne tam, jog pasninkautų ir kankintų savo sielą. Jis nebuvo asketas, ir jis atėjo, kad visas tokias nuostatas, susijusias su požiūriu į Dievą, sugriautų amžiams.

Pagaliau, ir galutinai, Žmogaus Sūnaus žmogiškasis protas aiškiai nušlavė visus šituos Mesijo sunkumus ir prieštaravimus – hebrajų raštus, tėvų lavinimą, chazano mokymą, žydų lūkesčius, ir žmogiškuosius ambicingus troškimus; kartą ir visiems laikams jis apsisprendė dėl savojo kelio! Jis sugrįš į Galilėją ir ramiai pradės skelbti karalystę ir pasikliaus savuoju Tėvu (Personalizuotu Derintoju) rengdamas diena iš dienos veikimo smulkmenas.

Roma buvo Vakarų pasaulio valdovė. Žmogaus Sūnus, dabar būdamas atsiskyręs ir priimdamas šituos svarbius sprendimus, turėdamas sau pavaldžias dangaus armijas, buvo paskutinioji žydų galimybė pasiekti viešpatavimą pasaulyje; bet šitas žemėje gimęs žydas, kuris turėjo tokią milžinišką išmintį ir galią, atsisakė panaudoti savo visatos sugebėjimus tam, kad arba pats save išaukštintų, arba savajai tautai suteiktų sostą. Edentijos Patys Aukštieji visas šitas galias buvo atidavę į jo rankas, bet jis nenorėjo jų. Žemės karalystės buvo niekam verti dalykai, kad domintų visatos Kūrėją ir Valdovą. Jis teturėjo vienintelį tikslą, kad žmogui toliau būtų apreiškiamas Dievas, kad būtų įkuriama karalystė, kad dangiškasis Tėvas valdytų žmonijos širdyse.

Jėzus mąstė apie visą žmogiškojo gyvenimo Urantijoje tarpsnį, pradedant Andono ir Fontos laikais, einant artyn iki Adomo pražangos, ir dar artyn iki Melkizedeko iš Salemo tarnystės.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 232
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 20.12.15 13:03. Pavadinimas: Laikas, erdvė, ..


Laikas, erdvė, ir patyrimas yra didžiausi žmogaus pagalbininkai, kad jis tikrovę suvoktų santykinai, ir tuo pačiu metu tai yra pačios siaubingiausios jo kliūtys, kad jis tikrovę suvoktų užbaigtai. Mirtingiesiems ir daugeliui kitų visatos tvarinių būtina galvoti apie potencialus kaip aktualizuojamus erdvėje ir įgyvendinamus laike, bet šitas ištisas procesas yra toks laiko-erdvės reiškinys, kuris iš tiesų nevyksta Rojuje ir amžinybėje. Absoliučiame lygyje nėra nei laiko, nei erdvės; ten visi potencialai gali būti suvokiami kaip aktualai.

Laikas, erdvė, ir patyrimas sudaro kliūtis tvarinio sampratai; ir vis tik, be laiko, ne erdvėje, ir kitaip negu patyrimu, nė vienas tvarinys negalėtų pasiekti visatos tikrovės net ir riboto suvokimo.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 233
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 20.12.15 13:25. Pavadinimas: Ribiniams mirtingies..


Ribiniams mirtingiesiems mes patariame priimti tiesą, jog Rojaus Trejybė yra EGZISTENCIALUS begalybės suvienijimas ir, kad negalėjimas pastebėti PATIRTINĖS Trejybių Trejybės aktualaus buvimo ir užbaigto pasireiškimo iš dalies yra dėl atsakomojo iškraipymo, kuris yra dėl:
1. Riboto žmogiškojo požiūrio, nesugebėjimo suvokti beribės begalybės SĄVOKOS.
2. Netobulo žmogiškojo statuso, didžiulio nuotolio nuo patirtinio absoliutaus lygio.
3. Žmogiškosios egzistencijos tikslo, to fakto, jog žmonija yra sukurta vystytis patyrimo metodo dėka ir, dėl to, turi būti neatsiejamai ir iš esmės priklausoma nuo patyrimo. Tiktai Absoliutas gali būti tiek egzistencialus, tiek patirtinis.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 235
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 20.12.15 16:45. Pavadinimas: Rojaus Trejybėj..


Rojaus Trejybėje Visuotinis Tėvas yra Trejybių Trejybės AŠ ESU, ir nesugebėjimas patirti Tėvo kaip begalinio yra dėl ribinių apribojimų.

Begaliniajame neįvyko nė vieno aktualaus pasikeitimo; visi akivaizdūs įvykiai yra dėl padidėjusio sugebėjimo suvokti tikrovę ir įvertinti kosmosą.

Šis AŠ ESU, iš esmės, turi egzistuoti iki visų egzistencialų ir po visų patirtinių. Nors šitos idėjos gali ir neišaiškinti amžinybės ir begalybės paradoksų, kylančių žmogiškajame prote, bet jos bent jau turėtų skatinti tokį ribinį intelektą iš naujo spręsti šitas niekada nesibaigiančias problemas, problemas, kurios ir toliau jus jaudins Salvingtone ir vėliau kaip užbaigtuosius ir visą laiką po šito per jūsų amžinosios karjeros nesibaigiančią ateitį plačiai plintančiose visatose.

Anksčiau ar vėliau visos visatos asmenybės pradeda suvokti, jog baigiamasis amžinybės ieškojimas yra nesibaigiantis begalybės tyrinėjimas, niekada nesibaigianti atradimo kelionė į Pirmojo Šaltinio ir Centro absoliutumą. Anksčiau ar vėliau mes visi sužinosime, jog visų tvarinių augimas yra proporcingas susitapatinimui su Tėvu.

Mes prieiname prie to supratimo, jog gyventi Dievo valia reiškia gauti amžinąjį leidimą į pačios begalybės begalinę galimybę. Kada nors mirtingieji suvoks, jog sėkmė ieškant Begaliniojo yra tiesiog proporcinga panašumo į Tėvą pasiekimui, ir kad šitame visatos amžiuje Tėvo realybės yra atskleidžiamos tarp dieviškumo savybių ribų. Ir šitas dieviškumo savybes visatos tvariniai patyrimo dėka įsisavina asmeniškai gyvendami dieviškai, o gyventi dieviškai reiškia iš tikrųjų gyventi vykdant Dievo valią.

Materialiems, evoliuciniams, ribiniams tvariniams, gyvenimas remiantis Dievo valios vykdymu, veda tiesiai į dvasinės aukštybės pasiekimą asmenybės arenoje ir tokius tvarinius vienu žingsniu priartina prie Tėvo-Begaliniojo suvokimo.

Toks Tėvui skirtas gyvenimas yra grindžiamas tiesa, jautrumu grožiui, ir valdomas gėrio.

Tokį Dievą pažįstantį asmenį iš vidaus apšviečia garbinimas, o išoriniu pasireiškimu jis visa širdimi yra atsidavęs visų asmenybių visuotinės brolystės tarnystei, tokiam tarnystės darbui, kuris yra kupinas gailestingumo ir kurį motyvuoja meilė, tuo tarpu visas šitas gyvybiškai svarbias savybes besivystančioje asmenybėje suvienija kosminė išmintis, savojo aš įgyvendinimas, Dievo ieškojimas, ir Tėvo garbinimas visą laiką kylančiuose lygiuose.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
nuolatinis dalyvis




Pranešimas: 286
Registruotas: 21.05.10
Iš kur: Lietuva, Vilnius
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 25.12.15 03:39. Pavadinimas: (2097.1) 196:3.33 Ne..


(2097.1) 196:3.33 Nepraraskite drąsos: žmogiškoji evoliucija vis dar žengia į priekį, ir Dievo apreiškimas šiam pasauliui, Jėzuje ir per jį, tikrai bus įgyvendintas.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 58
Registruotas: 23.02.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 02.01.16 23:09. Pavadinimas: klausimėlis cit..


klausimėlis cituotojai. Ar Urantijos Dokumentai nėra Jėzaus mokymai. Gal į nazarėno Visatos nežymę mažytę nesėkmių planetą prasiskverbė eiliniai maištininkai, praslydę vogčiomis pro Salvingtono administraciją, pro “užpakalines duris“ įsėlino į Čikagos daugiabutį, šalia daktaro Sadlerio kambario. Liko apie dvidešimt metų, kada bus šimto metų Čikagos-Urantijos Dokumentų pateikimo jubiliejus. Ar šioje planetoje kas ieško DIEVO PAŽINIMO –DIEVO DARBŲ STUDIJAVIMO –DIEVO VEIKLOS PRINCIPŲ ir METODŲ SUVOKIMO. Ar viduramžių nuostabios širdies ir proto žmogų Vatikanas pasiuntęs į laužą prisipažino ką padaręs- šiandieninio šamaniško ritualo praktikuotojai neprilygsta Brunui Džordanui nei žiniomis, nei veržlumu Dievo Kūrybos Pažinime- ar supranta išprievartavę Galileo Galilėjų, kad atsisakytų savo pasiekimų Dievo kūrinijos pažinime-
Po neprigulmybės atstatymo kryžių ir Marijos žemės bažnyčia atsisakė žmoniškumo orumo –pasitraukė paskutinis kunigas su žmogiškuoju veidu –ar yra šiandien kas nors panašaus į Alfonsą Svarinską –saldžialiežuvių plepių saujalė –ar yra kas nors šiandien panašaus į Justiną Marcinkevičių –susmulkėjusių buitinių pasąmonės klejoklių –“ašara Dievo aky“ tapo žmonių apleidžiamu prapeiktu žemės lopeliu, kur tik gamtos grožis beliko –tuštybė –maivymasis –apgaulė atvira ir paslėpta –šaipymasis panieka- katalikiškas bukaprotiškumas savo indėlį įneša rinkimų dieną-


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
moderator




Pranešimas: 1177
Registruotas: 03.06.11
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.01.16 14:48. Pavadinimas: KOD&#..




KODĖL TU KATĖ ? BET NESVARBU , GALI BŪTI NORS IR PANTERA , TAČIAU TAVE KANKINA ŽMOGIŠKOS PROBLEMOS
PAMIRŠK TAS SKRIAUDAS , KURIAS VYKDĖ KATALIKŲ BAŽNYČIA , KALBĖKIS SU KŪRĖJU IR RASI ATSAKYMĄ .


(63.3) 5:1.5 Kad ir kaip Urantijos mirtingieji gali skirtis savo intelektualiomis, visuomeninėmis, ekonominėmis, ir net moralinėmis galimybėmis ir gabumais, neužmirškite, kad jų dvasinis apdovanojimas yra vienodas ir unikalus. Jie visi turi tą patį Tėvo dovanos dieviškąjį buvimą, ir jie visi vienodai privilegijuoti siekti artimos asmeninės komunijos su šita dieviškosios kilmės viduje gyvenančia dvasia, tuo tarpu jie visi gali vienodai pasirinkti tai, kad priimtų šitų Paslaptingųjų Pagalbininkų vienodą dvasinį vadovavimą.

(63.4) 5:1.6 Jeigu mirtingasis žmogus yra iš visos širdies dvasiškai motyvuotas, be galo pasišventęs vykdyti Tėvo valią, tuomet, kadangi jis taip tikrai ir taip efektyviai yra apdovanotas viduje gyvenančiu ir dieviškuoju Derintoju, tai negali būti taip, kad to individo patyrime nebūtų materializuota Dievo pažinimo aukščiausiojo laipsnio sąmonė ir dieviškasis išlikimo užtikrinimas, turint tikslą surasti Dievą progresiniu patyrimu vis labiau ir labiau tampant panašiu į jį.

(63.5) 5:1.7 Žmogaus viduje dvasiškai gyvena išliekantis Minties Derintojas. Jeigu toks žmogiškasis protas yra nuoširdžiai ir dvasiškai motyvuotas, jeigu tokia žmogiškoji siela trokšta pažinti Dievą ir tapti panašus į jį, nori nuoširdžiai vykdyti Tėvo valią, tai neegzistuoja joks mirtingojo trūkumo neigiamas poveikis, taip pat neegzistuoja ir galimas teigiamos galios įsikišimas, kuris galėtų užkirsti kelią tokiai dieviškai motyvuotai sielai saugiai pakilti iki Rojaus vartų.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 240
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.01.16 20:30. Pavadinimas: neapsimetinėk k..


neapsimetinėk kvailiu. Nors katalikams būdinga gyventi muilo burbuluose. Ir tai yra blogis persiduodantis į kitas sritis. Vyksta progresinis blogio augimas. Ryškiausia apraiška –atsisakymas protauti –atsisakymas naudotis Dievo Dovana –viena iš trijų bazinių egzistencijų per visą Kūriniją (materija protas dvasia). Antroji apraiška –veidmainystė (klastojimas, sąmoningas supainiojimas) tikrovės pavaizdavimas, kaip kreivų veidrodžių karalystės. Trečioji –XXl amžiaus gėdingas absurdas –“kaltas, kaltas, kaltas“ –kažkoks psichologinis išskydimas, proto destrukcija. Kaip sakoma –viskas gerai, kas gerai baigesi –ar telpa proto ribose. Šitos nacijos mentalitetą katalikybės idialogija ir praktika palaužė pavojingai stipriai. Laikas dirba BALTIŠKOSIOS ESATIES nenaudai.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 241
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.01.16 22:05. Pavadinimas: Teologija tyrin..


Teologija tyrinėja žmogiškosios dvasios veiksmus ir reakcijas; ji niekada negali tapti mokslu, kadangi savo asmenine išraiška daugiau ar mažiau turi būti susieta su psichologija, o savo susistemintu pavaizdavimu turi būti susieta su filosofija. Teologija visada yra savo pačios religijos tyrinėjimas; kito religijos tyrinėjimas yra psichologija.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 242
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 03.01.16 22:56. Pavadinimas: Aukščiausi..


Aukščiausioji filosofija, kokią gali pasiekti mirtingasis žmogus, turi logiškai remtis mokslo protu, religijos įtikėjimu, ir tiesos įžvalga, kurią pateikia apreiškimas.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 244
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 05.01.16 17:51. Pavadinimas: Jėzus niekada ..


Jėzus niekada nepateikė tikslaus karalystės apibrėžimo.
Jėzus pažymėjo ne mažiau kaip penkias karalystės fazes, arba epochas, ir jos yra tokios:
1. Individualaus tikinčiojo bičiulystės su Dievu Tėvu dvasinio gyvenimo asmeninis ir vidinis patyrimas.
2. Besiplečianti evangelijos tikinčiųjų brolystė, padidintos moralės ir sužadintos etikos visuomeniniai aspektai, kylantys iš to, kad Dievo dvasia valdo individualių tikinčiųjų širdyse.
3. Viršmirtingoji nematomų dvasinių būtybių brolystė, kuri vyrauja žemėje ir danguje, viršžmogiškoji Dievo karalystė.
4. Dievo valios tobulesnio įgyvendinimo perspektyva, žengimas į priekį link naujos visuomeninės tvarkos, sąsajoje su geresniu dvasiniu gyvenimu, aušros – link kito žmogaus amžiaus.
5. Karalystė visoje savo pilnatvėje, ateities dvasinis šviesos ir gyvenimo amžius žemėje.
Dėl to mes visada iš tiesų turime Mokytojo mokymą tikrinti, kad nustatytume, kurią iš šitų penkių fazių jis turi mintyje.

Mokytojas šita proga pabrėžė tokius penkis punktus, išreiškiančius karalystės evangelijos esmingiausius bruožus:
1. Individo primatą.
2. Valią kaip lemiamą faktorių žmogaus patyrime.
3. Dvasinę bičiulystę su Dievu Tėvu.
4. Aukščiausio laipsnio pasitenkinimą iš kupinos meilės žmogaus tarnystės.
5. Žmogiškojoje asmenybėje to, kas yra dvasinis, viršenybę atžvilgiu to, kas yra materialus.
Šitas pasaulis niekada rimtai ar nuoširdžiai, ar sąžiningai Jėzaus dangaus karalystės doktrinos šitų dinamiškų idėjų ir dieviškųjų idealų neišmėgino. Bet jūs neturėtumėte nusivilti dėl akivaizdžiai lėto karalystės idėjos žengimo į priekį Urantijoje. Prisiminkite, jog besivystančios evoliucijos tvarką veika staigūs ir netikėti periodiški pasikeitimai tiek materialiuose, tiek dvasiniuose pasauliuose.

Jie tikėjo, kad karalystės atėjimas rasine ar pasauline prasme bus tiek netikėtas, tiek ir įspūdingas.


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
moderator




Pranešimas: 1179
Registruotas: 03.06.11
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 06.01.16 15:42. Pavadinimas: LABAI GRA..




LABAI GRAŽIAI IR PRASMINGAI ČIA TU VĖJAU PAPŪTEI
ŠTAI , YRA MŪSŲ TIKRASIS DIEVAS-ŠEIMININKAS


(241.2) 21:5.8 Mykolai Šeimininkai yra patys aukščiausieji savo pačių vietinėse visatose, po to, kada kartą jie būna įtvirtinti aukščiausiaisiais valdovais. Tie nedideli jų valdžios apribojimai yra tokie apribojimai, kurie yra neatskiriami nuo tam tikrų jėgų ir asmenybių kosminėje ikiegzistencijoje. Šiaip jau šitie Sūnūs Šeimininkai savo atitinkamose visatose yra aukščiausieji savo valdžia, atsakomybe, ir administracine galia; jie yra kaip Kūrėjai ir Dievai, aukščiausieji iš tikrųjų visuose daiktuose. Kas susiję su konkrečios visatos veikimu, tai nėra tokios įžvalgos, kuri pranoktų jų išmintį.

(241.3) 21:5.9 Po to, kada jis yra iškeliamas į nuolatinio suverenumo statusą vietinėje visatoje, Rojaus Mykolas iki galo valdo visus kitus Dievo Sūnus, veikiančius jo sferoje, ir jam yra leidžiama laisvai valdyti sutinkamai su savo paties samprata apie savo valdų poreikius. Sūnus Šeimininkas savo valia gali keisti apgyvendintų planetų dvasinio teismo ir evoliucinio suderinimo tvarką. Ir tokie Sūnūs iš tikrųjų savo paties sprendimu parengia ir įgyvendina planus dėl ypatingų planetinių poreikių visų reikalų, ypač kas susiję su tokiais pasauliais, kur jie gyveno tvarinių gyvenimą, o dar labiau kas susiję su tąja valda, kur vyko jų baigiamasis savęs padovanojimas, kas susiję su ta planeta, kur jie įsikūnijo mirtingojo materialaus kūno pavidalu.

(241.4) 21:5.10 Sūnūs Šeimininkai atrodo, jog palaiko tobulą ryšį su savo pasauliais, kuriuose vyko savęs padovanojimai, ne tiktai su tais pasauliais, kuriuose jie gyveno asmeniškai, bet ir su visais tais pasauliais, kuriuose save padovanojo Sūnus Arbitras. Šitą ryšį palaiko jų pačių dvasinis buvimas, Tiesos Dvasia, kurią jie sugeba “išlieti visiems materialiems kūnams.” Šitie Sūnūs Šeimininkai taip pat palaiko nenutrūkstantį ryšį su Amžinuoju Sūnumi Motina visų daiktų centre. Jie turi harmoningą ryšį, kuris nusidriekia iš Visuotinio Tėvo danguje iki planetinės gyvybės žemųjų rasių laiko sferose.

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti



Pranešimas: 248
Registruotas: 17.03.13
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 07.01.16 00:30. Pavadinimas: minėjau –katali..


minėjau –katalikai atsisako naudotis protu -gyvenimo –egzistencijos –trancendencijos klausimais. Protas tarsi tualetinis popierius –einamiausiems –buitiniams reikalams naudoti.
tai ne aš papūčiau
tai Urantijos Tarpinės Būtybės
NEI GRAŽIŲ, NEI PRASMINGŲ VIETŲ URANTIJOS KNYGOJE NĖRA-
NUO PIRMOS IKI PASKUTINĖS RAIDĖS -DOKUMENTAI YRA APREIŠKIMAS

iš kur semiesi tiek arogancijos –nustatinėji kuris Dievas “tikrasis“, kuris “šeimininkas“

DERINTOJAS YRA IŠ TĖVO
YRA TĖVO DALIS
TAI – TĖVAS
TIESIOGIAI


Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
moderator




Pranešimas: 1442
Registruotas: 07.12.10
nuoroda į pranešimą  Išsiųsta: 20.01.16 08:34. Pavadinimas: Prieš 650.000..


Prieš 650.000.000 metų sausumos masės tesė savo atsiskirimą, ir, dėl šito, toliau plėtesi kontinentinės jūros. Ir šitie vandenys greitai pasiekė tą sūrumo laipsnį, kuris buvo esminis Urantijos gyvybei.
Būtent šitos jūros ir jų vėlesnieji perėmėjai davė pradžią Urantijos gyvybės dokumentams, kurie buvo vėliau atrasti gerai išsilaikiusiuose akmeniniuose puslapiuose, tomas po tomo, kai era keitė erą, o amžius sekė amžių. Šitos senu laikų vidinės jūros iš tikrųjų buvo evoliucijos lopšys.
[Pateikta Gyvybės Nešėjo, pirminio Urantijos Korpuso nario ir dabar reziduojančio stebėtojo.]

Ačiū: 0 
ProfilisCitata Atsakyti
Atsakymų - 201 , psl.: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 All [tik nauji]
Atsakymas:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
didelis šriftas mažas šriftas íàäñòðî÷íûé ïîäñòðî÷íûé didelis pavadinimas pavadinimas video iš youtube.com nuotrauka iš interneto nuotrauka iš kompiuterio nuoroda failas iš kompiuterio rusiška klaviatūra òðàíñëèòåðàòîð  citata  kabutės ìîíîøèðèííûé øðèôò ìîíîøèðèííûé øðèôò horizontali linija îòñòóï taškas LI bėganti eilutė oftopikas ñâåðíóòûé òåêñò

rodyti šitą pranešimą tik moderatoriams
Nedaryti nuorodas aktyviomis
Vardas, slaptažodis:      užsiregistruoti    
Òåìó ÷èòàþò:
- dalyvis dabar forume
- dalyvis ne forume
Visos datos formate GMT  2 val. Šaukimų šiandien: 1
Teisė: šypsenėlės taip, paveikslėliai taip, šriftai taip, balsavimas ne
avatarai taip, Nuorodų auto pakeitimas įjung, demonstracija išjun, taisyti ne



URANTIJOS KNYGA